6 şubat depreminde amcamı, yengemi, kuzenimi, yeğenimi ve onlarca aile dostumuzu kaybettim.
depremin 3. gününden itibaren 10 gün boyunca bölgedeydim. bu acıyı ya yaşayan ya da direkt gören bilir.
bazılarına gına gelmesini anlayabiliyorum. pembe bulutlarda yaşadığını zannetme hissi daha ağır geliyor sanırım. öyle zannetmek istiyorlar. ya da çaresizlikten yeter ne olacaksa olsun diyorlar.
ama kazın ayağı öyle değil arkadaşlar. bir nefes için günlerce mücadele edince bu adamın çabasının hiç de boş olmadığını yürekten hissediyorsunuz.
bana kalırsa depremle ve alt başlıklarıyla ilgili her gün en az 1 saatlik yayın olmalı. bu da benim fikrim.
07.12.2023 · 11. sıra
punkthesystem
06.12.2023 00:03