Sık geçen başlıklar

naber lan it diye mesaj atan sevgili 1

ekşi'de gör
hornet'te sanayide çalışan bir usta ile tanıştım. geçen gün mesaj atmış:

- niye aramıyon yarraam!

ben de yanıt yazdım:

- yarraam trip atacağına, sen arasana!

sanayide kalfalar birbirlerine topraam der gibi yarraam diyor. elemanın atölyedeki arkadaşları ile konuşur gibi konuşması hoşuma gitti. gey ilişkideki o partnerler arası denklik halini seviyorum.

bir başka entaride uzun uzun, cinselliğin hayatın dışına atılmasının tezahürü olan oryantalizm, seksten kaçış ve içselleştirilmiş homofobi üzerine yazacağım. göreceksiniz ki aslında yarraam kötü bir hitap şekli değildir.