Sık geçen başlıklar

nükleer santrali laylonla kaplamak 1

ekşi'de gör
ya aptal aptal konuşmayın naylon nasıl tutacak yırtılır gider. en azından bi muşambayla kapatmak lazım. biraz bilimsel olun yeter ya.