Sık geçen başlıklar

muzun kilosunun 17 tl olması 2

ekşi'de gör
vay be! çoçukluğumun zamanına döndüm bir anda, o dönemlerde de pahalıydı zaten, yılbaşıdan yılbaşına yiyebilirdik.

nereden nereye, nereden nereye
nereden nereye, nereden nereye ....
mutlaka çok daha ucuza başka bir yerde vardır. hayat zaten ülkemizde pahalı değildir. suç bizim gibi aşırı pahalı yerlerden alışveriş yapan fetöcü tüketicilerdedir.