vay be! çoçukluğumun zamanına döndüm bir anda, o dönemlerde de pahalıydı zaten, yılbaşıdan yılbaşına yiyebilirdik.
nereden nereye, nereden nereye
nereden nereye, nereden nereye ....
02.05.2020 · 11. sıra
deda
01.05.2020 00:00