gerçekten güzel şarkılar çıkardı bu adam... eski şarkıların garip bir samimiyeti var ve günümüzün şarkılarına bakınca su gibi geliyorlar cidden. mesela :
“gidenlerden, bir tek seni bana ekledim...”
söyleyin şimdi bu söz sizce de çok fazla değil mi ?
14.09.2018 · 34. sıra
freddie yasasaydi diyor insan
13.09.2018 01:25