Sık geçen başlıklar

mustafa sandal şarkılarında geçen mükemmel sözler 1

ekşi'de gör
gerçekten güzel şarkılar çıkardı bu adam... eski şarkıların garip bir samimiyeti var ve günümüzün şarkılarına bakınca su gibi geliyorlar cidden. mesela :

“gidenlerden, bir tek seni bana ekledim...”

söyleyin şimdi bu söz sizce de çok fazla değil mi ?