hani biz kötüydük ulan? hani biz baskıcıydık?
ellerine biraz güç geçince bu ülkenin kurucusu atatürk'e ve ona değer veren halka küfürler hakaretler eden, vergilerimizle maaş alan imamlar bunlar.
atatürkçüler ve biz islamcılar kutuplaşmasına giren, insanlara bu vaazleri veren yine bunlar.
neyse az bir ömrünüz kaldı, konuşun bakalım. siyasal islamcıların son çırpınışları, kendi kendilerini bitirdiler, kimse birşey yapmadı.
04.10.2021 · 24. sıra
apolytica
03.10.2021 00:07 ~ 00:09