Sık geçen başlıklar

muslera'nın ayağının kırılmasına sevinen doktor 1

ekşi'de gör
göt korkusundan yazdığı özür kesinlikle samimi değildir. bunu iki kuruşluk aklıyla o gs’yi küçük harfle yazmasından anlayabilirsiniz. yanlış anlamayın imla takıntım yok; ama özellikle yapılan bir durum olduğu belli. zira türkiye yazarken ilk harfi büyük yazmış ve gs’nin g’si noktadan sonra geldiği için kullandığı cihazda otomatik olarak büyük olması gerekirken bu dallama özellikle küçük harf ile yazmış. böyle de yavşak bir doktordur anlayacağınız.