"biz yine istanbul için, sayın cumhurbaşkanlığımızın önderliğinde, çalışacağız"
sayın cumhurbaşkanınız olmasa siz oturduğunuz mahallede muhtar bile olamazdınız zaten biliyoruz. ama o da değil mesele, cumhurbaşkanı ve 17 tane bakan bilfiil istanbul'u almak için uğraşmış ve buna rağmen 1 milyon oy farkı yemişsiniz sandıkta. sizin bu saatten sonra çalışıp da istanbul'a kazandıracağınız tek şey yok. bunu lütfen anlayın ve rakibiniz tebrik edip gidin, kaybolun artık.
02.04.2024 · 24. sıra
karaage
01.04.2024 01:14