Sık geçen başlıklar

muhasebecilerin ne iş yaptığı sorunsalı 2

ekşi'de gör
şirketlerin ve bireylerin yük olarak gördüğü, ilgilenmek istemedikleri , ya yerime biri ilgilense dedikleri vergi dairesi , sgk, banka , gümrük , ticaret odaları, belediyeler , tüik, sanayi odaları gibi bir sssüüüüüürrrrrrüüüüüüü yerle yazışma, istenilen evrakların sağlanması, vergi, harç ödemeleri gibi bir sürü işi yapıp üstüne satıcılar ve alıcılarla mutabakatları yapıp ödeme alıyoruz, ödeme yaptırıyoruz , çalışanların maaşlarını ödettiriyoruz ve yine de bir şey yapmıyor gibi gözüküyoruz. çünkü hızlıyız, profesyoneliz . sorarlarsa yatıyorlar dersiniz .
oğlum bize sataşıyorlar acayip mutlu oldum lan ...

-devlete vergileri bildiriyoruz. (bu sayede devlet kendisine gelir kalemi yaratıyor)
-işçilerin sgk'sını bildiriyoruz. (bu sayede emekli oluyorsunuz)
-firmalara danışmanlık veriyoruz. (düzgün muhasebeci seçen firmalar karlılıklarını görebiliyorlar)
-kçö-ücretsiz izin bildirimi yapıyoruz (devletten aldığınız kçöler için biz kafa patlatıyoruz)
-her gün mevzuatlar değişiyor ve bunları takip etmek zorunda kalıyoruz.

yukarıdaki başlığı açana yazıyorum muhasebeci ol da gör.

inanılmaz faydalıyız ama bizi sikleyen yok ...

not : mali müşavir