saçma değildir, doğrudur.
her yere patır patır açılan avm ler yüzünden markalar ya da üreticiler satışlar yetersiz olsa bile adlarını koruyabilmek adına ya da var olabilmek adına o avm ye girmek zorunda kalıp, ettikleri zararı iyi satış olan yerlerden karşılıyorlar.
gayrimenkul yatırımcılarını zengin etmeye yönelik bir sistemdir ve buna yıllarca karşı çıktık. anlattık.
edit: bir çok mesaj atan olmuş, “başlık sahibi aktroll” falan diye.
evet o aktroll, ama burda da bu işin uzmanı konuşuyor. çok merak eden ve ingilizcesi olan amerikan yatırım şirketlerinin marka raporlarını inceler, gerçeği görür.
03.06.2018 · 8. sıra
geyikli baba
02.06.2018 12:35 ~ 14:18