bana göre k.k.'dan başkası değil. ama k.k' ya göre kendisi hariç herkes olacaktır. zira o oyunu artırmış ve başarılıdır.
Sık geçen başlıklar
muhalefet yine kaybederse suçlusu kim 3
ekşi'de gör*merak akşener'in kılıçdar'ın adaylığına karşı çıkmasıyla başlayan akıl almaz linç kampanyası (bunu ilk yurtdışında yaşayan fetöcü hesapların haber aldığını ve daha ana akımda haber yapılmadan linçe başladıklarını kendi gözümle gördüm)
*aynı gün akşener'e arka çıkan yılmaz özdil'in sözcü'den kovulması (on yıllardır chp'nin medyadaki lokomotifi bu adam, kafayı mı yediniz?)
*sanki tek turlu belediye seçimiymiş gibi oyları bölenler akp'ye çalışıyor goygoyu. bu dahiyane fikir 2018 seçiminde niye aklınıza gelmedi? (kafası çalışan herkes bunun kılıçdar'ın istenmediğini perdelemek için yapılan algı olduğunu görüyor)
*kılıçdar ve politikalarına herhangi bir eleştiri sunanın anında akpli olmakla itham edilmesi. milletin nick altına akpli yazmakla görevlendirilmiş kadrolu oktroller var ekşide, bu adamlardan ne yüzle oy isteyeceksiniz? (velev ki akpli olsun, %50+1 almak için akp'den oy almanız gerekmiyor mu? tam tersi potansiyel seçmenleri alienate etmek nasıl bir kafa?)
*en az yüzde 5 oyu olan muharrem ince'nin masaya alınmayıp davutoğlu ve babacan gibi 0.5 oyu olup aynı zamanda chp'den oy götüren tiplere bol keseden mv, bakanlık dağıtılması.
*kendi parti tabanında anket yaptırsa ilk üçe giremeyecek kılıçdar'ın dayatmayla cb adayı yapılması (madem yeni sistemde cb sembolik olacaktı, niye koltuğa yapıştın?)
*aynı gün akşener'e arka çıkan yılmaz özdil'in sözcü'den kovulması (on yıllardır chp'nin medyadaki lokomotifi bu adam, kafayı mı yediniz?)
*sanki tek turlu belediye seçimiymiş gibi oyları bölenler akp'ye çalışıyor goygoyu. bu dahiyane fikir 2018 seçiminde niye aklınıza gelmedi? (kafası çalışan herkes bunun kılıçdar'ın istenmediğini perdelemek için yapılan algı olduğunu görüyor)
*kılıçdar ve politikalarına herhangi bir eleştiri sunanın anında akpli olmakla itham edilmesi. milletin nick altına akpli yazmakla görevlendirilmiş kadrolu oktroller var ekşide, bu adamlardan ne yüzle oy isteyeceksiniz? (velev ki akpli olsun, %50+1 almak için akp'den oy almanız gerekmiyor mu? tam tersi potansiyel seçmenleri alienate etmek nasıl bir kafa?)
*en az yüzde 5 oyu olan muharrem ince'nin masaya alınmayıp davutoğlu ve babacan gibi 0.5 oyu olup aynı zamanda chp'den oy götüren tiplere bol keseden mv, bakanlık dağıtılması.
*kendi parti tabanında anket yaptırsa ilk üçe giremeyecek kılıçdar'ın dayatmayla cb adayı yapılması (madem yeni sistemde cb sembolik olacaktı, niye koltuğa yapıştın?)
halk.