Sık geçen başlıklar

msn'i efsane yapan özelliği 2

ekşi'de gör
dinlediğimiz şarkıyı göstermesiydi. ah ulan ne mesajlar gönderirdik öyle.
onu efsane yapan şey, kendisine ait bir şey değildir. nostaljidir sadece.

geçmişe dair özlem duyduğumuz şeyler, her zaman o şeylerin güzel olmasından kaynaklanmaz. şu an mutsuzuz, ancak bir zamanlar mutluyduk (ya da daha az mutsuzduk). işte o zamanlara dair ne varsa, onu özlüyoruz. onlara anlamlar yüklüyoruz.

nostalji de budur zaten. bugünün boktanlığından kaçmak istediğimizde sığındığımız şey, geçmişin masumiyeti, sakinliği. o şeyin güzel olmasından kaynaklanmaz. sadece o zamanı ifade eden ne varsa ona sığınırız.

msn değil, msn'in hayatımızda olduğu yıllar güzeldi.

durum bundan ibaret yani. bir daha o günler geri gelmeyecek, o sakinliğe ulaşamayacağız. en az sizin kadar üzgünüm.