Sık geçen başlıklar

ms-dos kullanmış efsane nesil 1

ekşi'de gör
setver komutunun çalışabilmesi için config.sys içerisinde device ile tanımlı olması gerektiğini bilen nesildir. şaka lan, 1998 yılında okula başlarken bize böyle öğretmişlerdi, hala bu cümlenin ne anlama geldiğini bilmiyorum. bence kimse de bilmiyordur. unutulmuş birer birer, eski dos'lar, eski dos'lar... ne bir komut ne bir comment, eski dos'lar, eski dos'lar...