size benden bir tavsiye, gittiğiniz yerlerde oranın insanlarının keyif aldığı aktivitelerde yer almaya çalışın. türkiye’deyseniz ramazan panayırına gidin bayram kutlayın, abd’de iseniz noel kutlayın. bunlar insanları yaklaştıran pozitif şeyler.
aksi halde uzaktan her şeye kulp takan yarrak gibi adam olarak parlıyorsunuz. kimse sevmiyor sizi, haliyle böyle toksik cümleler saçıyorsunuz.
adamın teki mülteci yazmış. ben öyle bir şey göremedim. o senin leş algın olmasın?
27.12.2021 · 23. sıra
jackdrill
26.12.2021 02:29