Sık geçen başlıklar

mobil uygulaması en iyi olan banka 11

ekşi'de gör
yapı kredi.

akbank yazan adam laboratuvar ortamında incelenmeli.
benim kullandıklarım arasında: ziraat>halkbank>>>akbank

akbank uygulama anlamında koca bir rezalet. işlemler aşırı karışık, hiçbir şeyin yeri belli değil, işlem öncesi ve sonrası bakiye bilgisi yok.
işcep en iyisi, qnb en berbatı. akbank mobil diye bir şey yok. akbil sistemi akbank'tan daha iyi.
en sıkıcı ve kullanışsiz olanı sorsalar kendi adıma akbank diyebilirim. özellikle uygulamaya giriş tam bir rezalet
en boktan olani yazayim da herkes mutabik olsun: akbank
herkes kendi kullandığı bankayı yazmış ve haliyle herkes garanti yazıyor .

fakat teb kullanmadıkları için bunu yaptıklarını adım gibi eminim .

en kötüsü açık ara (bkz: halkbank) güvenlik sistemi ve otoblok sistemi aşırı berbat . en ufak hatada bloke ediyor şifreni ve bir yerleri aramak zorunda bırakıyor .

sırf bu yüzden banka değiştirdim.

teb gerçekten çok iyi özellikle ticari hesaplar için direk pos hareketlerini göstermesi falan diğer bankaların hiç birinde yok .

teb ve özel bankaların en büyük sıkıntısı vergi ödeyememe sorunu.

yoksa halkı çoktan silmiştim.