herkes kendi kullandığı bankayı yazmış ve haliyle herkes garanti yazıyor .
fakat teb kullanmadıkları için bunu yaptıklarını adım gibi eminim .
en kötüsü açık ara (bkz:
halkbank) güvenlik sistemi ve otoblok sistemi aşırı berbat . en ufak hatada bloke ediyor şifreni ve bir yerleri aramak zorunda bırakıyor .
sırf bu yüzden banka değiştirdim.
teb gerçekten çok iyi özellikle ticari hesaplar için direk pos hareketlerini göstermesi falan diğer bankaların hiç birinde yok .
teb ve özel bankaların en büyük sıkıntısı vergi ödeyememe sorunu.
yoksa halkı çoktan silmiştim.