1 hafta boyunca elime geçmeyen kargoyu gidip şubeden alayım dedim "biz bu kadar malın içinde kargonuzu nasıl bulacağız" deyip geri çevirdiler. pişkinliğe gel..
daha ofisin içindeki kargoyu teslim edemiyor, adrese teslimi nasıl yapacak çok merak ediyorum. 10 günü geçti sipariş mng kargo içinde dolaşmaya başladığından beri.
kısacası boykot edilecek bişeyler varsa ben de edeyim.
22.11.2020 · 2. sıra
flyingdupe
21.11.2020 00:17