üst, asta arz etmez, rica eder. o nedenle belgenin doğruluğuna inanamadım. e-belge doğrulama var alt kısımda. dürümü olan biri kontrol ederse iyi olur.
@eskisi gibi degilim kontrol etmiş, evrak doğruymuş. içeriğe mi yoksa evraktaki hatalara mı şaşırayım bilemedim. *
24.03.2022 · 48. sıra
yazma ozurlu yazar
23.03.2022 00:00 ~ 00:07