Sık geçen başlıklar

misli.com ve iddaa'nın 500bin tl alacağı ödememesi 2

ekşi'de gör
hayatımda ilk kez bahis oynuyorum, bu maçta 3 ve üstü gol olursa sana çarpı 3.45 veriyorum diyor. ben de iyi tamam deyip oynuyorum. maç 3-0 bitiyor. paramı bekliyorum ama bana diyor ki oranı hatalı vermişim o yüzden ana paranı iade edeceğim.

hassiktir derim.

yok efendim yabancı bahis şirketleri de yapmışmıştı da, zaten öyle oran olmazmışmıştı da falan. gerizekalı olmayın. adam önermiş, sen de oynamışsın. dolapdere'de merdiven altı kumarhane değil ki burası höyt denince uzayalım. hakkını arayacaksın. adam hukuka uygun bahis açmış ben de hukuka uygun oynamışım. çatır çatır alırım.

firmanın haksız olduğu olay.
evet kurnaz biziz onlarmı kazanacak surekli . acılan orana oynadık yapmasalardı hatayı. macın sonunumu beklediler. su kraldan cok kralcılar yokmu ...