stadın kaba inşaatının büyük kısmını yapan çiçekler inşaat'ın sahibi kardeşlerden birisi üniversiteden yakın bir arkadaşım. çocuk hasta fenerbahçeli. her görüştüğümüzde "bitireceğiz inşallah, allah utandırmasın" gibilerinden sahiplenici ve saygılı şeyler söyledi. alnının akıyla da altından kalktı.
beşiktaş'ı tutmayabilirsin. sevmeyebilirsin de. ama para kazandığın bir kurumdan başkalarının da görebileceği şekilde "alay" edersen bedelini ödersin.
yazık...
07.02.2016 · 23. sıra
seykooooah
06.02.2016 11:24