hala duyar kasmaya çalışıyolar, kadın ipe gidince mi rahat edeceksiniz amına koduklarım. adamlar kutuplaştırıyor, insanları dolduruyor, bi yerden patlayınca da suçlu diye derdest ediyor. (ki suç saydıkları şeyler, 6 yıl once vuku bulmuş, şimdi akıllarına gelmiş, cb değilken edilen hakareti, cb hakaret suçlamasıyla gözaltı yapmışlar)
ama siz duyarınızı kasın ya, lincinizi edin. o savunduğunuz çocuk da zaten sizi benzer durumda görse, aynı şekilde savunurdu. emin olun.
yavşaklar.
edit: çok fark yaratacakmış gibi "cb olmadan onceki hakareti de yasal olarak suç sayarlar" diye uyarı aldım. iyi, peki şimdi burada benim anlatmaya çalıştığım noktada nası bir değişiklik yarattı bu düzeltme?
31.03.2019 · 26. sıra
malbora gold
30.03.2019 00:04 ~ 03:32