bu mantığa göre mustafa kemal gerizekalılığı anayasallaştırmış en büyül gerizekalıdır.
sağa sola kitap okudun mu bişey yaptın mı diye soran bu arkadaş toplumlaşma, milletleşme evrimini pek bilmiyor ki böyle konuşuyor.
toplumlar büyük felaketler yaşayabilir, bu tür felaketleri toplumlar genelde milletleşerek atlatırlar. katliamların, hastalıkların, açlıkların, kıtlıkların, haydutlukların geldiği karanlık günlerde insanlar birleşirse, bir millet halini alırlarsa kurtulabilirler. biz bilge kağandan önce ve moğol isyanıyla, son olarak da birinci dünya savaşında bunu yaşadık.
peki bizi kurtaran neydi? gerizeklılığımız.
oldu olacak, hiroşima'da atom bombası mağduru olan insanlar da "bilimden nefret ediyorum, bilim olmasa atom bombası olmayacaktı, bu insanlar ölmeyecekti, bilim katildir bilim adamları gerizekalıdır" desin.
bu ekşinin kalitesi her gün düşüyor mu ne?
05.02.2016 · 40. sıra
baranba
04.02.2016 12:56 ~ 13:12