artık duyurulmasını beklediğim hede. savaş uçağından cadillac'ına, uzay gemisinden nakış makinesine kadar her şeyi üreten ülkemizin en büyük eksiği yerli vibratördür.
haydi ak hükumet, çıldırt ak trollerini!
16.10.2015 · 38. sıra
wikus van der merwe
15.10.2015 13:27