Sık geçen başlıklar

milli uçağımız 2031'de envanterde 1

ekşi'de gör
2023'te milli uçağımızı hangardan çıkaracağız, 2026'da göklerde olacak. yani hangarda uçağı üretteceğiz. üretimi 2023'de bitecek. ama ilk uçuşu 2026'da.

peki bu 3 sene içerisinde hangardan çıkan, ama hiç uçmayan uçak, ne olacak?

3 sene hangarın önünde park halinde mi duracak? güneş yanığı olur ya o, üzerine bir yerli ve milli branda örtseler bari.