2023'te milli uçağımızı hangardan çıkaracağız, 2026'da göklerde olacak. yani hangarda uçağı üretteceğiz. üretimi 2023'de bitecek. ama ilk uçuşu 2026'da.
peki bu 3 sene içerisinde hangardan çıkan, ama hiç uçmayan uçak, ne olacak?
3 sene hangarın önünde park halinde mi duracak? güneş yanığı olur ya o, üzerine bir yerli ve milli branda örtseler bari.
03.03.2019 · 22. sıra
psycho dad
02.03.2019 11:06