Sık geçen başlıklar

milli eğitim bakanlığı'na bir tavsiye bırak 4

ekşi'de gör
okulları imam hatip'lere dönüştürmekten vazgeçin. zorlamayın, sınıf mevcutları 5-10 kişiyi geçmiyor. diğer çocukların eğitim hakkını zora sokuyorsunuz, istediği veya evine yakın okula gidemiyor.
sınıf mevcutlarını azaltın, kadrolu öğretmen alımı yapın.
tam zamanlı okullarda okuyan öğrencilere ücretsiz öğlen yemeği verilsin.

bakın gerçekten çok önemli bir konu. harçlığı olmayan, burs alamayan, evi okuldan uzakta olan öğrencilerin de fizyolojik ihtiyaçları karşılanmalı ki hazırbulunuşluk düzeyleri artsın. aç karna ders işlenmez. her okulun bir yemekhanesi olmalı.
ben meslek lisesindeyken akşam beşe kadar okulda oluyorduk, iyi kötü harçlık alıyordum fakat onu bile alamayan çok arkadaşım vardı.
12 yıllık temel eğitim düzeyindeki tüm öğrenciler bu insani haktan yararlanmalı.
yemek yemek problem olmamalı.