"saygı duyduğum iki büyük devrimci var; biri türklerin babası mustafa kemal, biri de bizim babamız fidel castro. rıza ne düşünüyor bilemem ama ben mustafa kemal'i seviyorum."
mijaín lópez.
görsel
02.08.2021 · 49. sıra
kuba gibiyim kendi kendime yetiy
01.08.2021 12:51 ~ 12:54