bence patron kişisi kesin ateist, çünkü müslüman olsa, çeki geri alınca bu ineği işten de atardı.
dinciler öyledir, kinci, zalim ve intikamcıdırlar.
ateistler, evrensel doğrular ile yaşarlar, işsiz kalırsa adamın çoluğu çocuğu sefil olur diye düşünmüştür, ondan işten atmamıştır.
edit:yaşım 50, gördüklerim, yaşadıklarım, gözlemlerim sonucunda yukarıdaki kanıya vardım. ben ateist değilim. 4 tane birbirini tanımayan 30 yıllık ateist arkadaşım var, her biri ayrı ayrı tanıdığım en dürüst ve düzgün insanlar. bir şey var bu ateizmde sanırım.
01.02.2021 · 13. sıra
bir o yandan bir bu yandan
31.01.2021 00:01 ~ 14:57