Sık geçen başlıklar

mi shop'un xiaomi mi 8'i 5399 tl'den satması 1

ekşi'de gör
hesaplayalım. 500€ 3600tl ediyor. :)
5400 tl ye satılması saçma. %50 fazla fiyata telefon satılması abartı sanki.
not : arkadaş yukarıda yazmış. avrupa'da vergiler dahil 500€. yani avrupa'ya giriş fiyatı 500 den ucuz. avrupa'da vergi,bayi karı dahil 500€ ya satılabiliyor.
herkes yazmış. evet arkadaşlar türkiye'de vergi yüksek biliyoruz. sadece siz bilmiyorsunuz emin olun. bakın aşağıda 3800 4000tl gibi fiyatlara aynı telefonun satıldığı linkler var. onlar da aynı vergiyi veriyor.
kendi telefonumu da internetten almıştım. büyük firmalara göre 300 400 tl ucuza aldım. hem de 1600tl civarı fiyatı olan bir telefon. yüksek fiyatlarda ithalatçı garantili çok daha ucuza alınabilir. firmanın yüksek kar aldığı gerçek.