Sık geçen başlıklar

mhp ve akp'nin maltepe sayımlarına müdahale etmesi 2

ekşi'de gör
kötülük.. safi kötülük..

o salonu basan parti yöneticileri.. onların itleri..

sonra bunu 'chp olay çıkarttı' diye haberleştiren yandaş medya..

bu kadar kesif kötülük karşısında insanın nutku tutuluyor gerçekten.

ben birine haksızlık yaptığımı düşünsem uyuyamayan adamım. gerçekten aklım almıyor bu kadarını.

iş demokrasi için müdahaleyi de geçti. resmen iyilerle kötülerin savaşı bu.

biraz vicdanı temiz olan ve akli melekelerini yitirmemeyi başarmış herkesin bunun neresinde durmak gerektiğini görebilmesi lazım.
ben bir türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak cidden yoruldum be. 2 haftadan beri seçim sonucu takip ediyoruz, haber bekliyoruz. benim ömrümü tüketmeye kimin ne hakkı var lan! yıldım, yıldık, yıldıkkk. artık yeteeerrrrrrr!