Sık geçen başlıklar

mevlüt erdinç 1

ekşi'de gör
avrupa kupalarında yokuz. cebimizde 4 transfer için toplam 6 milyon euro para var. alacağımız santrafor yedek oturacak. şimdi soruyorum. hangi kulüp bize genç ve yetenekli santraforunu satar veya kiralar bu şartlar altında? her boku eleştiriyorsunuz. yönetim mevcut koşullarda alabileceği en makul oyuncuları alıyor işte. geçen sene bizim santraforlarımız tüm maçlarda toplam 5 gol atamazken mevlüt 24 maçta 12 gol atıp 3 de asist yapmış. üstelik bu adamı 1 milyon euro maliyetle alıyoruz. neyine laf ediyorsunuz hala?