güvenlik görevlisinin alnından öpüyorum. adamda çelik gibi sinir varmış. nasıl da öfkesini kontrol ediyor cazgır cahil karşısında. kim olsa ittirip siktiri çekmişti kadına.
1 liralık maskeyi takmamakta ısrar etmek nasıl bir cahilliktir. kendisi bas bas bağırmasına rağmen adama ‘bana sesini yükseltme’ diyor üstüne.
26.06.2020 · 5. sıra
toronega
25.06.2020 13:48 ~ 13:49