rol yok ya hani..
kendini sevdirme çabası yok..
ne bileyim lüzumsuz tripler, kaba saba haller, üst perdeden laflar ahkam kesmeler raconlar hatta.. yaranamaz tabii pür yetenek iş yapmaz bu topraklarda.. itici kaçar.
ya hirsız olacaksın herkese hakaret edeceksin ağzi laf yapıyor hitabi kuvvetli çalıyor ama calisiyor diyecekler, ya sikimsonik dizilerde oynayacaksın ahayyy ne yahışıhli ben buna düşthum diyeceklerr.. ya şark kurnazı bir yapimci olacaksın memeleri kadraja alalım diyenlerden.. taparlar :) sayarlar.. yoksa dünya şampiyonluğu ne amk abshfhdhaj
09.08.2023 · 20. sıra
sherosky
08.08.2023 00:03 ~ 00:05