Sık geçen başlıklar

mesajlaşılan kadının burç sorması 3

ekşi'de gör
fizikçi sevgilimin içinde cozur cozur yanan bilim aşkından tanıştığımızda ben soramamıştım. dolaylı yoldan doğum gününü sormuştum.

geçen gün itiraf ettim. bir daha astroloji konusunu açarsam namerdim. canım bilim, oley. oh bilim, yes. e=mc2 fısıldayacağım kulağına.

edit: bilim önceliğimdir, yanlış anlaşılmasın. ufak tefek eğlencelik muhabbetler bunlar.
adetten, muhabbettendir sorulur, bunda sakınca yoktur. fakat bunu genel astrolog yorumlarıyla uzatıp sizi dünyadaki bilmem kaç milyon burçtaşınızla bir tutup ve daha önce sizinle aynı burçtan olan biriyle yaşadığı sorundan edindiği tecrübeyle harmanladığında problem meydana gelir. o zaman kaçınız…
(#109986990)

adam baglac olan de da'yi ayri yazamiyor , bir seyi bitisik yaziyor ve saglamak fillinin olumlu bir anlam tasidigindan bihaber gibi duruyor.

kulturlu insanlarin astrolojiye sinir olmasini anliyorum da vasifsiz tiplerin burclari dert edinmesi tuhaf.