Sık geçen başlıklar

mesaja yirmi saat cevap vermeyen erkek 2

ekşi'de gör
olmayacak bazı şeyleri ve cevabı oldukça açık olan bazı şeyleri neden oldurmaya uğraşırız bunun insanoğlunun en garip yanlarından birisi olduğunu hep düşünürüm. şahsen erkek arkadaşım mesajıma 20 saati geçtim haberim olmadan 1 saat bile geç yazsa acaba başına bir şey mi geldi diye kendi kendimi yiyip bitiririm. ilk aklıma gelen şey bu olur. korkarım çünkü onu sevdiğim ve değer verdiğim için. işi olduğunu bilirsem zaten rahatsız etmem kendisini. fakat haberim olmadan bana cevap vermemeyi seçiyorsa da işte orada benim için zaten ölmüş bir adam söz konusu olacaktır.

bu dünyanın en net gerçeğidir aslında sizi görmek isteyen zaman yaratır ve görür, yapmıyorsa görmek istemiyor sizi özlemiyor, önemsemiyor, değer vermiyor demektir. bunun üzerine yapılacak tek şey vardır onunla görüşmek için bende kılımı bile kıpırdatmam. bir insan size mesaj yazmıyorsa aramak istemiyorsa bunu gerçekten istemiyor demektir. istese mutlaka ama mutlaka yapardı. çünkü insan sevdiği insanı merak eder, onun için zaman yaratır ve onu görmek ister, ondan haberdar olmak ister. bunlar yoksa onun için zerre kadar öneminiz yok demektir. bir insan bir şeyi fırsatı olduğu halde, fırsat yaratabilme ihtimali olduğu halde yapmıyorsa bu artık tamamen tercih meseledir. yapmamayı tercih etmiş hakkını bu yönde kullanmış demektir.

bu gibi durumlarda insan kendine tek bir soru sormalı bence "onun bana yaptığı bu şeyi ben ona yapabilir miydim?" cevabınız hayırsa işte burada size biçilen yeri ve değeri de anlamanız gerekiyor. bir de şu var ki o sizi aramadan, haberdar olmadan, sizi görmeden yaşayabiliyorsa siz de bunu yapabilirsiniz. şahsen ona değerimi ispat etmeye uğraşmak yerine, beni merak etmesini, görmesini istemeyi sağlamak yerine kendimle ilgilenip kendi hayatımı daha iyi bir yere taşırım. en azından gururum onurum benimle kalmış olur ve değecek bir şeyler için emek harcamış olurum.

fedakarlık karşısında sevgisizlik görüyorsanız yapılması gereken tek şey durumu kabul edip kendi hayatına bakmaktır. sizi hayatında koyduğu yer apaçık belli olan bir insana bahaneler bulmaya çalışmak sadece kendi hayatından çalmak anlamına gelecektir. gerçekten sizi merak etmeyen, görmek istemeyen, boş zamanlarını doldurduğunuz kişinin hayatında kalmak isteyecek kadar değersiz biri misiniz siz? kimi görmek istiyorsan git onu gör demek varken onun için uğraşmaya devam etmek kendini o insanın gözünde daha hiç etmek anlamına gelecektir. bir gün bir yerlerde sizi görmek için, sizden haber almak için deli olacak bir insanla yaşamak ihtimaliniz varken hem de...
sadece 3 sebebi olabilir:
1. artık görüşmek istemiyorum deme cesaretinden bile yoksun olduğu için ghosting yapıyordur.
2. aldatılıyorsunuzdur.
3. ölmüştür.