bir insana "bana mesaj atman(ız)dan hoşlanmıyorum / rahatsız oluyorum" demekten imtina eden insanlar kadar rahatsız edici değildir.
bir insanın evli olup olmaması eğer mesaj atmasının hissiyatini değiştiriyorsa burada biraz da kendisini sorgulamalı insan.
21.01.2024 · 45. sıra
armutuniyisi
20.01.2024 17:51