patron da mesai saati biter bitmez para ödemeyi bırakıyor, ona bir sözünüz var mı? yok tabi, sermaye sevici kapitalist burjuvalar sizi.
Sık geçen başlıklar
mesai saati dolar dolmaz işi bırakan çalışan 5
ekşi'de görolması gerekeni yapan çalışandır.
yanımda oturan iş arkadaşımın yaptığı eylem. adam yıllarca onlarca saat fazla mesai yapmış. annesi vefat ettiğinde müdür izin olayını sorun yapmış. şimdi sen gel fazladan çalış.. hiç gerek yok.
çok iyi yapan çalışandır. adı üstünde mesai saati ve bitmiş, ne yapsın gitmeyip. ben mesela her gün 16.59'a alarm kuruyorum ki dalgınlığıma gelip de fazladan oturmayayım.
patronların ağladığı başlık. en iyisini yapıyorlar. hatta az bile yapıyorlar. neden mesai saati 9:00-18:00 diye sorgulayan adamı 3 saatlik iş için orda 8 saat tutarsan üstelik de 3 kuruşa, beter ol hakediyorsun. maymun gözünü açtı insanlar sorguluyor artık.
tanım: doğrusunu yapan çalışandır.
1 gün ekstra mesai yaparak taviz verirse bu patron müsveddelerine, hayatı boyunca bunu yapmaya mecbur kalacağının ve fazla mesainin normalleşeceğinin farkında olan çalışandır da aynı zamanda.
(bkz: taviz tavizi doğurur)
tanım: doğrusunu yapan çalışandır.
1 gün ekstra mesai yaparak taviz verirse bu patron müsveddelerine, hayatı boyunca bunu yapmaya mecbur kalacağının ve fazla mesainin normalleşeceğinin farkında olan çalışandır da aynı zamanda.
(bkz: taviz tavizi doğurur)