Sık geçen başlıklar

mesai bitimi 17.00 mi 18.00 mi olmalı sorunsalı 2

ekşi'de gör
18:00 yetmez. bence 20:00 olsun, iş yerinde uyuyalım. hatta işverene, iş yerinde uyuduğumuz için konaklama ücretini de takdim edelim. yahu yeri gelmişken, bu prangalar da baya hafif kalıyor artık, işverene rica edelim biraz daha ağır olanlarından yaptırsın bunların, neredeyse koşacağım.
10:00'da başlayıp 15:00'da bitmeli. artık teknoloji gelişiyor, işler daha hızlı oluyor. bilgisayar gibi, yapay zeka gibi teknolojiler var. 8 saat mesai 100 yıl öncesinde kaldı.