değerli mizah üstadı kaan bey, hoşgeldiniz.
2004 yılında kadıköy moda sahilinde karşılaşmıştık sizinle. ben o sıralarda ilkokula giden, balık tutma sevdalısı bir velettim. siz bisikletinizle yanıma geldiğinizde oldukça bereketli bir günümdeydim zira sepetim torik doluydu. ben tahta oltama konsantre olmuşken sepete eğildiniz ve balıklara bakıp: "bunlar 'elektorik' balığı, çarparsa öldürebilir." diye uyardınız beni. ben de yetkili bir abiye benzediğinizi düşündüğüm için ve biraz da korkuyla tüm balıkları denize geri attım. sorum şu: o gün çocukluk hayallerimi niye yıktınız kaan bey? hayvan sevginizden dolayı mı yaptınız yoksa sırf beni trolleme zevkini tatmak için miydi?
teşekkürler ve saygılar.
04.04.2018 · 2. sıra
edgarallanpoenunkuzgunu
03.04.2018 19:15