Sık geçen başlıklar

merhaba ben kaan sezyum sorularınızı cevaplıyorum 1

ekşi'de gör
değerli mizah üstadı kaan bey, hoşgeldiniz.

2004 yılında kadıköy moda sahilinde karşılaşmıştık sizinle. ben o sıralarda ilkokula giden, balık tutma sevdalısı bir velettim. siz bisikletinizle yanıma geldiğinizde oldukça bereketli bir günümdeydim zira sepetim torik doluydu. ben tahta oltama konsantre olmuşken sepete eğildiniz ve balıklara bakıp: "bunlar 'elektorik' balığı, çarparsa öldürebilir." diye uyardınız beni. ben de yetkili bir abiye benzediğinizi düşündüğüm için ve biraz da korkuyla tüm balıkları denize geri attım. sorum şu: o gün çocukluk hayallerimi niye yıktınız kaan bey? hayvan sevginizden dolayı mı yaptınız yoksa sırf beni trolleme zevkini tatmak için miydi?

teşekkürler ve saygılar.