Sık geçen başlıklar

mercedes audi ve bmw'lerle gelen 713 bin gurbetçi 1

ekşi'de gör
haber
akın akın giriyorlar. öyle böyle değil harbi harbi giriyorlar. 1500-2000 euro maaş alan almancılar, altlarında mercedes, audi, bmw ve muadil araçlarla güle oynaya memlekete geliyor. sorun gelmeleri değil. sorun, buraya gelip fakir edebiyatı yapmaları.

örnek veriyorum:
--- spoiler ---

almanya'dan gelen ali uslu: ''türkiye'ye giriş yaptığımızda toprağı öpmek istiyorum, o kadar özledim" ifadelerini kullandı.
--- spoiler ---

ulan dalyarak, madem özledin gel yaşa. bir gör geçim derdini, o altınızdaki arabayı almak için 1238148 sene çalış da göreyim özlüyor musun, kaçmak için fırsat mı kolluyorsun görelim hep birlikte.