kim dediyse yanlış demiş. menzil dahil tüm tarikatlar terör örgütüdür. örgüt üyeleri, aileleri ve müritleri ulusal güvenliğe tehdit içeren arapçı ajanlardır.
allah bir, kuran değişmez değil mi kardeşim?! çiftçiler bile aracılardan şikayet ederken siz niye allah'la aranıza mafyadan hallice üçkağıtçıları koyuyorsunuz! anlamıyorsan aç elmalılı hamdi yazır ne güzel kuran'ın türkçesini yazmış. türkçe okuma yazma bilmiyorsan da kime sorsan öğrenmen için yardımcı olur. bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. ha beynin yoksa o zaman bir çaresi yok tabi. allah seni başımıza bela olarak göndermiş demek ki der geçeriz.
ek: bu giri yüzünden soruşturma açılabilir. kimseyi yada bir grubu öylece teröristlikle itham edemem. ama ediyorum şöyle ki: terörist ne demek etrafa korku salan eylemlerde bulunan değil mi? ben de korkuyorum işte kardeşim. bu tür cemaatlerin ellerine yeterince güç geçtiğinde neler yapabileceklerini 15 temmuz'da gördük. evimin üstünde herhangi bir cemaatin ajanlarının kullandığı savaş uçakları uçmasından, sevdiklerime birşey olacağından korkuyorum. ama bunları söylemeyi vatandaşlık görevi olarak görüyorum. her yerde adamları olan bu cemaatler gerek yasal gerek illegal yollardan beni seni hepimizi sindirebilir süründürebilir. korkmamıza rağmen birlik olup bunları konuşabilmek zorundayız.
her zaman eleştirsem de yanlışları olduğunu düşünsem de tarikatların önüne geçebilecek en güçlü makamda recep tayyip erdoğan oturuyor şu anda. kendisi halkın temsilcisi, milletin iradesi yanlış mıyım? elinde yetki varken cemaatlerin aktivitelerini kısıtlayıcı önlemler almalı bence. ne bileyim cemaate üye olanlar hakim olamasın mesela, memur olamasın. biliyorum insan haklarına aykırı ama insanların hayatları ne olacak? kimse canını sokakta bulmadı. bu coğrafya batı avrupa gibi değil ne yazık ki.
15.03.2021 · 8. sıra
lieutenant dan
14.03.2021 00:00 ~ 13:15