Sık geçen başlıklar

menzil şeyhinin baston konumlandırma personeli 1

ekşi'de gör
kula kulluk edenlerin hali bizim gibi günlük günahları işleyenlerden daha beterdir. allah'a giden iman yolundan sapıp kendilerine seyh olarak atadıkları adamlara iman etmeleri yüce yaradanin görmediği bir rezillik mi ?

allah bizi doğru yoldan ayırmasın ama bunlarıda ıslah etsin.