asıl yanlış olan "özel sektör çalışanlarının cumartesi de calışması"dır.
ben çalışıyorum memur da çalışsın diycek kadar malsan, pazar da çalışsan fark etmez zaten.
27.08.2016 · 3. sıra
bilader
10:04