buna en güzel cevabı yaşar kemal vermiştir.
“o insana güvenmeyen, bu insana güvenmeyen, her insanda bir kötülük gören, insanı insan saymayan ‘insan‘ değil piçtir yavrum.”
16.01.2018 · 40. sıra
normalman
15.01.2018 20:22 ~ 20:23