Sık geçen başlıklar

melih gökçek'in dinozorunun kaldırılması 1

ekşi'de gör
espiriler yapıyoruz ama ortada bir skandal var. bir belediye başkanının bilmem kaç milyona yaptırdığı dinazorların, başka bir belediye başkanı tarafından kaldırtılması olayı. tüm bunlar yaşanırken para 2 belediye başkanından değil, ankara'daki halktan çıkıyor. yankesicilik yapıp ceplerinden 5 lira alırken yakalansam linç edecek insanlar buna ses çıkarmıyor. sonra hepimiz aynı gemideyiz falan filan. uzun zamandır diyorum artık zerre sikimde değil bu ülke vatandaşı.