gökçek bu sefer de duramamış ankara büyükşehir belediyesi itfaiyesine çirkin bir iftira atmış.
6 mayıs'ta tiner depolama şirketinde çıkan yangınla ilgili yola çıkan köpük kulesinin bozulduğuna dair attığı tweetin açıklamasına bugün ankara büyükşehir belediyesi çok güzel ayar vermiş.
açıklama
--- spoiler ---
2017 yılının ekim ayında sebebi kamuoyuna açıklanmayacak şekilde görevden alınan, ağlayarak belediyemizi terk etmek zorunda kalan, kapının önüne boş damacana şişesi gibi konulan melih gökçek...
--- spoiler ---
şeklinde başlayan açıklama hem gökçek dönemindeki itfaiyenin durumuna hem de yapılan iftaraya cevap vermekte...
battıkça batıyor musun sanki img?
09.05.2020 · 24. sıra
artista 07
08.05.2020 14:08 ~ 14:09