Sık geçen başlıklar

mehmetçik yaz 2582'e gönder 1

ekşi'de gör
bir yandan öyle bağış yapmak istiyorum ama diğer yandan da ordunun&devletin başındaki insanlar aklıma geliyor... yukarıda da dendiği gibi diyanetten kesilip orduya aktarılmalı para. duanın kimseye bir yararı yok. bilen varsa söylesin.