bu adam elini uzatan öğretmeni aşağılarken hiçbir şey olmaz, ama ben bu adama herhangi desem davalık olurum. o yüzden de demiyorum.
tanım:kaymakam.
edit : mesajım hakarete giriyormuş ceza kanununda, bilmiyordum. editliyorum.
01.10.2021 · 7. sıra
ilkistan
30.09.2021 13:41 ~ 18:15