boş konuşuyorsunuz, çok boş. ekici olmadı, fenerbahçede işi yok. karakterli bir futbolcu değil. limitlerini zorlamıyor maçlarda. her top için savaşacak adamlar lazım. hiç bir maçta kendisini yormuyor. 39 yaşındaki emre bir maçta ekicinin bir sezonda kazandığından kazanacağından fazla ikili mücadele kazanıyor. tiksindirdi ekici kendisinden. belli ki antrenman performansı da kötü. defolup gitsin nereye giderse. kalsa oynayabilecek durumda değil.
yeteneklidir, ayağına yakışır top. duran topu iyidir, uzun topları isabetlidir. arada bir güzel şut atar. eğer gs ve bjk dahil, birileri talipse beş kuruş istemeden göndeririz umarım. hem onların işi görülsün, hem biz ekici denen laylaylom adamdan kurtulalım. hem ekicinin gitmek isteyebileceği, hem de bonservis ödeyecek bir takım olduğunu sanmıyorum çünkü.
30.08.2019 · 30. sıra
kemikgozluklupilaf
29.08.2019 00:47