Sık geçen başlıklar

mehmet aydın'ın latin bir kızla ayıplı videosu 1

ekşi'de gör
ah be koçerolar...

bi kezban görürsünüz, size iki gülümsedi diye o cahil varoş orospuya yüzükler, mücevherler akıtırsınız.

kezbanın ailesiyle tanışırsınız, elinize tutuşturdukları servet değerindeki takı listesini gider alır, kezbanın kezban annesinin eline verirsiniz.

kezban istiyor diye gelinliklere, düğünlere, palyaço damatlıklara servet akıtısınız, gelin başı, gelinin anası başı, gelinin halası başı, gelinin teyzesi başı, gelinin dınısının dınısı başına, küçük servetler yatırırsınız.

kezban karınız istiyor diye pastel pembe, mavi kaadife sikko koltuklarınıza, yeni gelin evi programı kadar niş iğrenç mobilyalarınıza servetler akıtırsınız...

etrafa hava atmak, statüm olsun diye 30 bin liralık yabancı otomobil için devlete 150 bin lira vergi ödeyip paranızı çöpe atmak hiç umrunuzda olmaz...

bütün bunlar size dokunmuyor da, hayatın tokat attığı bir adam olmaktan sıkılıp dünyaya son bir tokat atmak istemiş bir tosunun yükselişine ve latin orospularını pompalayarak yaşama isteğine crowdfund sağlamak için 3-5 bin lira destek olduğunuz için mi ağlıyorsunuz? ya siz ne biçim insanlarsınız?