Sık geçen başlıklar

mehmet aurelio vs atiba hutchinson 1

ekşi'de gör
neden atiba ile melo iti kıyaslanıyor anlamadığım karşılaştırmadır.

melo ahlaksız, tekme tokat dalan herifin tekiydi. o peltek herif ve terimin hakem lobisiyle oynuyordu. brezilyada kırmızı kartlarını da gördü ayağını da eline verdiler.

haa gerçek kıyaslama isterseniz atiba'nın olduğu takım şampiyonlar ligine 2 kere gitmesine rağmen sadece 1'inde gruptan namağlup şampiyon çıktı.

yanlış bilmiyorsam melolu gese 19 gol yemişti.

(bkz: lol)

aurelio için bir şey diyemem. pek izlemedim en iyi dönemi denen fb'de. bize geldiğinde ortalama bir oyuncuydu.