neden atiba ile melo iti kıyaslanıyor anlamadığım karşılaştırmadır.
melo ahlaksız, tekme tokat dalan herifin tekiydi. o peltek herif ve terimin hakem lobisiyle oynuyordu. brezilyada kırmızı kartlarını da gördü ayağını da eline verdiler.
haa gerçek kıyaslama isterseniz atiba'nın olduğu takım şampiyonlar ligine 2 kere gitmesine rağmen sadece 1'inde gruptan namağlup şampiyon çıktı.
yanlış bilmiyorsam melolu gese 19 gol yemişti.
(bkz: lol)
aurelio için bir şey diyemem. pek izlemedim en iyi dönemi denen fb'de. bize geldiğinde ortalama bir oyuncuydu.
06.12.2020 · 48. sıra
satannica
05.12.2020 13:48