21 yıldır mecidiyeköye gider gelirim. bunca yıldır orada gördüğüm tek yeşil, bazı yeşil arabalardı. ufak da olsa güzel bir gelişme. tanıtımdaki abartı benim de dikkatimi çekti lâkin istinat duvarı açılışı yapan devlet adamları da var bu ülkede. yani bu memlekkette, siyaset bunu gerektiriyor malesef
edit:düzeltme
22.10.2021 · 19. sıra
karni kasinan bidon kafa
21.10.2021 20:02 ~ 22:54